INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 6 januari 2009

färgsprakande kanintröja =)

ja efter att ha gjort några klänningsset nu till emmy så va det då elias tur att få lite nysydda kläder, denna gång blev det en kanintröja i orange botten och gröna muddar.
jag är kär i kombon, underbar =)
(ursäkta den dåliga kvaliten på bilden, stora dottern har hittat kameran o fingrat lite)

ovan: enbart tröjan, det är denna som är sydd nu.
ovan: ihop med ett par gröna byxor som är sydda sen innan blev detta set sååå fint =)



5 kommentarer:

Mimmi sa...

Lille G har fortfarande ingenting i detta härliga orangea kanintyg. Snart dags kanske? ;-)

Härlig kombo med det gröna!

Botilda sa...

Vad kul att se kaninerna med grönt, det har jag nog inte gjort förut. Snyggt! (själv har jag en kombination med prickar till de orangea kaninerna på gång)

Unknown sa...

Jag har en utmärkelse till dig hos mig!! Kram

[ LiEmEl ] sa...

mimmi: självklart ska LilleG få sej en tröja lr nått annat plagg i detta underbara tyg, så fint ju.
Botilda: ser med spänning fram emot bider på en prickig kaninkombo =)
ja det gröna blev till av en slump då dom råkad elägag sijämter varandra på skrivbordet... fastnade direkt för kombon.
nelloli: taaack =)

Hello sa...

Det var en annorlunda och snygg färgkombo!!