INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 5 februari 2009

vimplar

ja jag har haft det i tankarna och vimpeln har legad tillklippt länge =) men nu tog jag tag i det. vimplar till twinsens rum.
ni som följer bloggen kommer kanske ihåg bilderna från tvillingrummet när det var så gott som färdigt, jag har ju djungeltema där inne. HÄR kan ni se rummet.
detta blir pricken över i:t där inne. den kommer hänga på väggen över byrån och sängarna. och hänga i 2 bågar... tror jag =) vi ska se om vi får upp dom ikväll.

ovan: här är dom ihoplagda ni ser endarna ner i vänstra härnet.

Tyg: djungeltyget(påslakan) från hemtex. enfärgad matchande grön bomull från ohlssons.
Snedslå: vit snedslå från S&S.
Mönster: egengjord vimpel.

7 kommentarer:

OttoPippi sa...

Vilken underbar idé!!! Rummet är ju också så himla snyggt och stilfullt!!!

Anonym sa...

Vilka fina vimplar. Bra idé! Du får visa hur det blev sen.

od Andulky sa...

Vilket snyggt rum!! Fina vimplar, kommer bli jättefina där inne :-)

Doris_Assar sa...

Vad snyggt rummet bli, vilka fina vimplar. Kul idé! :-)

Kaja sa...

Jättefina. Men, när jag frågade mina barn om de ville ha, så svarade de bara: "Nä, för sådana har man bara på födelsedagkalas!"

Där ser man!

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Fina.

Har såna liggandes här också som ska in i nya rummen. Så bilder får vänta.

Frida - Doula i Östergötland sa...

Vad fint! Och vilket bra tips, tack! Måste visa med en bild sen hur det blev!