INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 6 februari 2009

doppresent

detta är en filt sydd i stjärntyg och härlig aquafleece... mjuk o härlig o ha i vagnen och även som gosfilt =)
just denna ska till en liten kill som döps inom kort. hoppas den uppskattas lika mycket som alla filtar som ä gjorda och anv i detta hem gör...

filten är gjord i stl 80*65 som dom flesta små vagnsfiltar... alldeles lagom har jag tyckt.. släpar inte i backen även nu när dom sitter upp i vagnen o har den över sej.


ovan: här ser ni filten i sin helhet med fleecen framstickande...
jättehärlig färgkombo.

8 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Jättefin, tror de kommer bli väldigt glada :-)

LinSar sa...

Lovar, De kommer älska den

Linda Muhr sa...

underbart fin!

Kram Linda

od Andulky sa...

Jättefin! Härliga färger!

Anonym sa...

Jättefin filt. De kommer att tycka om den. Får man fråga vart du har fått tag på stjärntyget?

/Stjärngalen

[ LiEmEl ] sa...

tack alla snälla ja jag gillardenna filt så otroligt mycket så vem kan låta bli att göra det =)
m.j.o.e: just detta är tyg från ett köpt påslakan finns lite överallt nordiska, karlssons, shape... ja finns garanterat på flera ställen.
har andra stjärntyger sen innan som kommer från ohlssons men vet inte om dom har några just nu.
jag gillar oxå stjärnor =)

Therese sa...

Underbart fin filt, de kan inte bli annat än glada!!

Heilt spesiell sa...

Nydelig gave!!