INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 7 februari 2009

mobilfodral

ja en annan kompis kom för ett tag sen o fråga om jag inte kunde gör nått roligt mobilfodral till henne, hon ville ha nått som inte alla andra hade och jag fick fria händer vad gällde tygval... alltid kul, jag hittade kanintyget och tänkat etat det kan vi ta men sen hittade jag även det underbart våriga blomtyget. såklart det var tvunget o bli ett till då. så hon frågade om ett men får två hihi.

ovan: här ligger en mobil som är av samma märke och stl som ägaren har =) dom ser gigatiska ut först men.......ovan: dm blev perfekt i stl, "sidorna" tar ju upp lite plats i fodralet oxå =)

Tyg: kanintyg från åhlens, blomtyget från stuvarna på ohlssons. vitt coh vårgrönt fordingstyg från ohlssons.
Tillbehör: tryckknappar från S&S.
Mönster: eget nytt efter mått på nya ägarens mobil.

Inga kommentarer: