INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 14 februari 2009

extreme makeover

ja linneas dockvagn fick en liten makeover...
detta blir linneas alla hjärtans dags present, hon älskar sina dokvagnar, men jag har alltid hatat klädseln vagnen hade innan... o inte välsydd för fem öre var den...
så nu blev det till att sy en ny klädsel till vagnen, och jag kan inte vara mer nöjd me den, hoppas nea bara gillar den lika mycket =)

ovan: ja ni ser ju så underbar den blev


ovan: till skillnad mot detta som satt när vi köpte den.

Tyg: ikea tyg, uuunderbart.
Snedslå: svart snedslå från S&S.
Tillbehör: textilband till att spänna fast dockan med och o-ringar att låsa fast det me.
Mönster: eget efter det som satt men nu vändsytt och finare gjort, är slarvet innan.

6 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Stilig!

Doris_Assar sa...

Vilken skillnad!! :-)

od Andulky sa...

Jätteskillnad!!

od Andulky sa...

Jag har en utmaning till dig på min blogg, bara om du vill såklart!
/Anna

Strömming sa...

Vilken underbar makeover!

Made by Inferno sa...

Jättefin!!
Klädde om en av våra med en spillbit galon när orginaltyget gick sönder så nu hänger den med ett tag till...