INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 28 februari 2009

GRATTIS GRATTIS GRATTIS

ja idag blir min äldsta dotter hela 4 år !!!!
kan inte förstå att det är hela 4 år sen vi låg där på neo med en så liten tjejja ijämter oss på sjukhuset. dock då 6 veckor tidigare än vad som var planerat =)
men hon har blivit stor hon me!!
GRATTIS gullunge, mamma o pappa älskar dej.

dagen till ära så hade hon, ja sydda kläder av mej =) finns nog snart inte mycket anat i barnens garderober.
vida muddbyxor i röd jogging och omlottflodhästklänning i rött, lr ja den var klänning från början och nu mer som tunika... bra o lång anv period på just denna typ av klänning, med avbrytande turkost kantband.
visst är hon fin min tjejja =)



5 kommentarer:

od Andulky sa...

Stort grattis!!! Söt tjej med fina kläder! Tiden går ju så fort...

Heilt spesiell sa...

En nydelig jente u har.Gratulerer så mye med 4 åring i hus.Knallflotte klær.

Unknown sa...

Himla gullig unge!! Grattis! Älskar att se dina verk! Keep up the good work!!
Kramiz

Anonym sa...

Hei
Jeg lurer på om du selger noen av klærne du syr? Hva koster f.eks. dette nydelige settet/ et sett med bukse og tunika?

Kjempefine klær du lager.

[ LiEmEl ] sa...

ja jag säljer kläder jag syr. o visst kan jag såna fall sy ett sånt här set, du kan ju maila mig på lelle1000@hotmail.com så kan vi prata vidare där om detaljer.