INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 10 februari 2009

kaninkläning

ja häromdan bloggade jag om en blommig klänning och den blev helt ok i modellen för o vara första klänningen just i denan modell nu, men lite ändringar behövdes... och nu är dom gjorda...
så nu har den smalare axelparti...
och inte lika stort armhål.
och lite lite mer vid i nertill.
och ja jag testaade o göra denna med fler än ett tyg och hittade lite rutig snedslå som jag anv mej av, blev kanonfin och ja modellen den satt mycket bättre på henne =) kul.





Tyg: kanintyg från åhlens. enfärgat rött tyg nertill från olssons.
Snedslå: lime natur rutig snedslå från förrådet här hemifrån vet inet vart jag köpt det...
Mönster: eget o ch nu modofierat så jag tror jag är helt nöjd, möjligen kan jag ändar en grej till =)

4 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Knallsøt kjole!!Virkelig flott med det dus-grønne kantbåndet til.

LinSar sa...

va snygg den blev.Söt på

od Andulky sa...

Jättefin! Söt modell!

OttoPippi sa...

Superfin hörru!!!