INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 15 februari 2009

utlovade bilder på kappan =)

ja här kommer då dom utlovade bilderna på kappan/jackan. den är totalt underbar på!!
skillnad på o se den live på henne än bara liggandes som i inlägget innan.




16 kommentarer:

Heilt spesiell sa...

Superflott!Satt som ett skudd.Så utrolig flink du er!

od Andulky sa...

Jättefin, satt toppen!!

LinSar sa...

Den blev verkligen snygg.Hon verkar gilla den till max!

Katarina sa...

Men åh vad fin den var!! Toksnygg!

Doris_Assar sa...

Vilken höjdare det var! :-)

krajamaria sa...

Grymt snygg!!

Botilda sa...

Supersnygg!

lilla hjärtat sa...

Å, va fin kappa och bäst av allt hon ser ut att älska den...bästa betyget.

Krimskrams sa...

Vilken ljuvlig jacka! Jag blir så sugen på att sy en jacka till min lille kille, men har fått för mig att det är så krångligt med innerfoder. Jag får väl prova så får det bära eller brista :-)

Annelie sa...

underbar!

Anonym sa...

åh så fint

Lattjo liten pryl sa...

Den är verkligen snygg på! Så kreativ du är! Så duktig du är!
:-D Vill gärna länka till din blogg...
Mvh,
Linda

rino sa...

jättefin!
jag gillar det tyget, hjärtana bilder så roliga former

OttoPippi sa...

Nu har du överträffat dig själv!!!! SÅÅÅ snygg!!!!!!

Förresten, vad mkt snö ni har i Ög!!

Marie Frost sa...

Den är helt underbar!

Unknown sa...

Du är helt GRYMT duktig!! Hur snygg som helst!!