INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 2 juni 2009

underbar klänning till systeryster

min yngsta syster kom på besök här idag efter skolan då lektionerna dom hade sist blev inställda... snart lov nu det märks =)
hon önskade sej en klänninge så vi satt o spånade lite o sen blev denna till.


Tyg: ett blommit tyg i form av ett påslakan lköpt på jysk för länge sen... synd åd jag nu gärna velat ha mera...
Mudd: svart mudd från S&S.
Tillbehör: resårband till att ha i mudden upptill, så att hon kan röra sej utan att det åker ner.
Mönster: nytt protptyp mönster till en klänning, skapat idag... lades till lite ändringar under jobbets gång =) men til slut blev den bra. o nu vet vi hur vi vill ha den.

5 kommentarer:

Tosing sa...

Så snygg!!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

jättesnygg!!!!

SiriR sa...

Stilig!

Mathilda sa...

Så otroligt snygg! Jag skulle mer än gärna vilja beställa en sån! :) förresten är balbiljetten till dig fixad och ligger i min plånbok. kramkram

Fangoria sa...

Åh jättefin!!