INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 11 juni 2009

tuffa muddjeans

ja det trista tråkiga vädret som kommit till oss istället frö sommaren verkr ju vara här för o stanna känns det som. så jag tog pause i sommarsömnaden och sydde lite varmare kläder igen =)
vi ska på studenten imorrn så jag sydde ett par tuffa jeans till elias att ha på sej.



ovan: framifrån.
ovan: jeansen bakifrån.
ovan: elias sitter o visar upp jeansen lite =)
ovan: så fint sitter dom på taget framifrån.
ovan: bakifrån =) med dom fina bakfickorna. jeansen är lite baggy, satt kanonbra på honom

Tyg: jeanstyg från ohlssons stuvar
Mudd: svart mudd från S&S.
Mönster: egengjort. utgått från mitt muddbyxmönster och gjort om det lite.

1 kommentar:

Mimmi sa...

Vilken sötnos! ...och snygga jeans dessutom!

Om man skall försöka pigga upp sig det tråkiga vädret till trost så är min filosofi att vädret vänder vi midsommar. Tråkigt väder nu innebär en underbar sommar !?!