INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 24 juni 2009

sommarkläder in action =)

ja nu känns det som om sommaren verkligen kommit, lit elivebilder på en omgång sommarkläder som sytts på sistone. endel är bloggade sen tidigare endel inte =)


ovan: linnea i rosa velourknickers och matchande turkos flodhästtröja med rosa muddar.
o så favvissolhatten då såklart, den me blommor =)
ovan: elias posar i nysydda shorts/capribyxor i gubbrutigt tyg och linne med svart tryckt stjärna och svarta kantband.
ovan: emmy längsfram i bild iaf, i ett set ni sett henne i innan, lime shorts och matchande cerice/lime linne.

HOPPAS SOMMAREN ÄR HÄR FÖR O STANNA ETT TAG NU!!!

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Så himla fina kläder till underbara barn.

Elias gubbrutiga byxor var kanonsnygga och det tryckta linnet supercoolt. Linneas set med de rosa knickersena (hur stavas det?) superfint och molndressen till lilla Emmy är ju underbar. Åh, du ger mig inspiration till att sy, dwt är nästan så man önskar sig lite sämre väder så man kan sätta sig framför symaskinen :-D

[ LiEmEl ] sa...

oooh tack snäll mimmi vilkem kommentar, den värmer nått otroligt, du ä rför mej en stor inspirationskälla så riktigt kul att du säger så till mig =)taaaack!!!