INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 16 juni 2009

ny väska till mej.

ja jag behövde häromdan en väska som jag kunde förvara pärmar och o papper i bra, det blev att jag då knåpade ihop denna lilla väska, alldeles lagom stor, stängs med en knapp, och har ett innerfack för mobilen och annat smått o gott som behöver hittas snabbt.
en öggla i sidan satte jag även dit för att kunna fästa mitt nyckelband i så at dom inet kan ramla ur och även att det ska gå lätt att fiska upp dom bland alla pärmar, mappar och papper =)


Tyg: blommigt tyg från åhlens. innertyg svart bomullstyg från ikea.
Snedslå: svart snedslå från S&S.
Tillbehör: svat anoraksnöre till nyckelögla
Mönster: eget välbeprövat sen inan men nu förlängde jag det lite för å få plats med en pärm på längden.

2 kommentarer:

Kaos eller ro? sa...

Hei! Det var ei kjempe fin veske.Eg er også litt i veskemodus for tiden.
Koselig blogg du har! Ha ein strålande dag

SiriR sa...

Veldig fin:)