INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 13 juni 2009

bildbevis på blomklänningen och cardigan bla =)

ja hrä kommer det då lite bilder på barnen på studentenfirandet. iaf dom som hade helt nya kläder, stora dottern hon hade kläder som ni redan sett här i bloggen =)
först ut är elias i sina jeans o linne o cardiganen som jag fåt sååå mycket positiva kommentarer om, TACK snälla ni, det värmer nått otroligt, jag ä ju nämligen så nöjd em den själv så kul att andra såg den som fin me =)
sen kommer det liet bilder på emmy i sin fina blomklänning, som verkligen kommer vara en favorit från min sida i sommar med inget under.

o ja jag måste ju bara beätta me, vi var en tripp in till sjukhuset-akuten i torsdas kväll/natt. emmy busa med syskonen i soffan o rätt av det av så låg hon på golvet o påvägen ner så slog hon i bordet o ja då det bara forsa blod.. visa sej att hon hade slagit i näsvingen o övre läppen.... o shit ett hål på 2 cm rakt igenom var det...
så i ilfart in till akuten o självklart var anders på firmafest just då oxå.
lika dant förra gången han var på firmafest, då var det ju nea som gjorde sej illa, ni som följt bloggen vet att hon oxå busa i soffan, dock med en kompis och slog i axeln så illa att den hoppa ur led så det blev ambulans in till akuten.
ja så nu har emmy ett sytt sår som stygnen ska tas bort på tisdag. skönt är att det inte verkar göra ont nu iaf mendet gjorde det när det skedde... o sen hennes rädsla för läkar egö rju inet saken bättre heller tyvärr så ja återigen blev det till att ge henne en lugnande spruta för att dom ens skulle få komma i närheten av henne o kika hur det såg ut.




5 kommentarer:

á Yeliqa sa...

Jättefina kläder!!!
Men stackarns liten då som gjorde illa sig så. Hoppas att det läker fint.

KRAM!

Maria sa...

Vilken underbar cardigan! Kan du tänka dig att rita mönstret i storl 110 och sälja till mig?

Fangoria sa...

Fantastiskt fina kläder!

od Andulky sa...

Så söta!!

PajaS sa...

Åh, vilken fin cardigan!