INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 28 maj 2009

elefantset till stora dottern.

det blev ett set sytt lr ja två blir det ju till linnea.
ett sommarset och ett med långbyxor.
gjorde en ny variant av t-shirt nu, med muddkant i ärmslut och det blev verkligen superfint.
anv det egenfärgade röd/gula elefanttyget och sne blev det matchande långbyxor och knickers.


ovan: t-shirten, gillar verkligen detta tyg nu när det fått lite färg =)

ovan: jag valde att göra både långa byxor som matchar och sen knickers då det ju snart bröjar bli dags för de.
ovan: hela setet ihop.

ovan: nea visar upp hur bra kläderna sitter på henne.

Tyg: egenfärgat elefanttyg från jofotex. röd velour till byxorna från S&S.
Mudd: röd mudd från S&S.
Mönster: nya egengjorda. ja långbyxorna är det samma sen innan

8 kommentarer:

LinSar sa...

verkligen ett jätte härligt set

od Andulky sa...

Så söt hon är! Kläderna är fantastiskt fina!!

SiriR sa...

For noen herlige klær! Liker fargene og fasongene godt.
Og søt datter:)

Josefinaste sa...

Snyggt!

Presentation sa...

åå vad fint! Nu måste jag bara få ändan ur o sy lite åt barnen min, har ju så mycket tyg, men så lite tid ;-) Ska ta semester från besätllningar i sommar så jag hoppas hinna. Såg du mitt mejl, behöver din adress ;-)

HEj Hej o go mors dag helg på er! Ska bli strålande sol! !

Heilt spesiell sa...

Supersøt jente i skjønne klær!Ha en flott helg!!

Errajka sa...

Å himmel and panncaces! Fasen vad snyggt det blev med gul/rött på elefanter!

snöstjärna sa...

idag kom kläderna! Så fina! Jackan blev precis som jag tänkte mig i huvudet! Du är så duktig!!! =) Å tack för mössan, den är perfekt!! Lite fotobevis i bloggen finns ;)