INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 9 maj 2009

uppdatering från sjukhuset.

hejhej allihopa, internet funkar inte på min data på sjukhuset längre det är borttaget=(
därför jag inte uppdaterat er än... en anledning men även den att emmy haft o har väldigt ont till o från, hon får gå igenom mycket här nu kan jag lova.
större operation än tänkt blev det så ja det kanske resulterar i längre tid här efter nu.
fram o tbx är det med allt upp och ner med smärtan. ena dan må rhon bättre för att nästa må sämre igen tyvärr. så ja tillvaron är minst sagt dalar o toppar!!!
ena dan klarar hon sej utan morfin medans nästa behöver hon det och lugnande för att stå ut.
hon har haft så mycket som 6 slangar inopererade i sej som avlastar urinledare och blåsa och allt i stort sett i magens nedre regioner... men nu är endel av dom borttagna men endel kvar. hon har även en dräneringsslang på 15 cm i magen den ska dom sen framöver backa 1 cm i taget inna den försvinner till slut, allt för att få ut allt som ev ligger kvar efter operationen....

nehe ni nu måste jag sluta men en snabbuppdat från oss här får se om jag kan uppdatera er igen under tiden vi är här lr om det blir först när vi kommer hem. återstår o se... men ja allt är inte på topp men hon har börjar flörta lite omkring sej igen då o då o det tas tacksamt emot av alla då det ju faktiskt visar att hon är liiite piggare.

men som sagt nu är att vi kommer hem tiiidigast tisdag nästa vecka =(

8 kommentarer:

LillaBarn sa...

lilla gumman... håller alla tummar och tår för att hon blir bättre snart så hon får komma hem igen, och inte ha ont.

Carolina sa...

Kramar till er! Hoppas på snabb bättring.

SiriR sa...

Stakkars lille venn. Håper hun får det bedre snart etter alt hun må igjennom.

Unknown sa...

Stora kramar!

fante sa...

Det var roligt att höra från dig men tråkigt att situationen är som den är :-( Hoppas att hon blir frisk snart!
Kram.

maria sa...

Har följt din blogg ett tag nu och tycker att du och Emmy är väldigt starka! Det kan inte vara lätt att se sitt barn lida så där mycket. Och det kan heller inte vara lätt för en sån liten att stå ut med sådana smärtor och operationer. Håller tummarna att hon snart blir frisk!!!

Hello sa...

Åh, kära nån vad ni råkar ut för hela tiden! Hoppas ni snart får komma hem och bli pigga och glada igen!

OttoPippi sa...

Lilla goa Emmy!!!!!!!! Jag tänker på er!! KRAM!!!!!!!!!