INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 17 maj 2009

smartamammor.se


ja även dessa omlottklänningar kommer finnas på websidan smartamammor.se
dom kommer finna si stl 80/86, 92/98 och 104/110.
det kommer även komma upp i olika färguppsättningar och mönster.
första laddningen blir dock dessa underbara, ni minns väl denna sommaklännigen på min dotter som jag visade för ett tag sen.
om inte kika längst ner i inlägget.

ovan: jag har även beställt en egen variant av stl-lappar, vet att jag nog såg denna variant i nåns blogg, minns tyvärr inte vilket, men tack så mycket för inspirationen =)
det är en lapp där min bloggadress är tryck samt stl så skriver jag dit stl själv.




2 bilder ovan: min dotter i sin fina sommarklänning.

5 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Va kul, hoppas du säljer bra! :-)

SiriR sa...

Så fine! Både datteren og kjolene.Lykke til med salget:)

Älskade Hjärtegryn ® sa...

Dem e helt underbara!!

od Andulky sa...

Jättefina! De kommer gå åt bums tror jag, de är verkligen helt underbara!!

Píckelniga sa...

Gud vilka UNDERBARA klänningar !!
De sötaste sommar klänningar jag sett på länge !!