INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 5 maj 2009

inlagda nu då

ja nu är vi på sjukhuset igen jag o emmy.
vi trodde det var för nån dag lr två... men så var inte fallet sen visade det sej när kirurgen kom o prata me oss igår.
det visa sej att det är en ganska stor o komplicerad operation hon ska lr ja genomgår just nu när jag skriver detta, för jag sitter på rummet och väntar på att operationen som skulle ta runt 3 timmar ska vara över...
hon kommer istället för att ha 1 slang ur magen efter denna operation ha 3 st, som skönt är bara tillfälliga avlastande just efter operationen men dom ska sitta i en vecka innan dom börjar plocka bort dom så ja det där med nån dag lr två förstå rni ju nu att det gäller inte, vi blir kvar här i minst en vecka denna gång. vi kommer hem som tidigast nästa tisdag =(

hon fick lugnande direkt när hon vaknade imorse lr ja blev väckt vid 6,30 för duschning och skrubbning inför operationen som vi skulle rullas till kl 7,30.

o denna gång gav dom henne rejält för dom skulle sätta nål även denna gång o söva henne via den... inte populärt alls men ja vad ska man göra hon blir verkligen suuuperlessen o rädd när hon sövs med mask så lugnast o tryggast för henen o somna in via kanylen i mitt knä...
alltid lessamt o se henen så lessen o rädd, för rädd ä hon verkligen när dom gör henne illa.... klamrar sej fast till max vid mej!!
ja tanken vid att hon ligger 6 våningar nedanför mej nu är jobbig bara den.

ja jag slänger in lite gladare bilder som får mej att le lite iaf, dom är tagna igårkväll när första skrubbningen inför operation skett, hon busar i vagnen och står i fönstret på 19:e våningen där vi kommer finnas ett tag framöver och kikar ut =) inte ä hon höjdrädd iaf =)

14 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Håller tummarna för er! :-)

Anonym sa...

Jag också.
Det är verkligen inte roligt att se sina barn lida. Man önskar man kunde byta med dem..

fante sa...

Hoppas allt går bra! Håller tummarna :-)

PajaS sa...

Å, det skär i hjärtat att läsa vad du skriver. Som någon annan skrev, man skulle verkligen hellre lida själv än att se sitt barn så.

Men hoppas att allt slutar väl och krya på er!
/Pajas

od Andulky sa...

Håller tummarna!! Stackars er, hoppas tiden går fort! Stor kram!

SiriR sa...

Uff, får helt vondt i meg. Håper det går bra med dere:)

Maria sa...

Men stackars er! Tar det aldrig slut?
Att vända ut ur salen och lämna sitt barn på ett operationsbord är verkligen hemskt, har gjort det själv, det är fruktansvärt.
Hoppas hon piggar på sig snart och att eran sjukhusvistelse blir så smidig den kan bli under omständigheterna.

Junebacken sa...

Åååå, det skär i hjärtat på mig också när jag läser det du skriver. Stackars, stackars lilla plutta och stackars mamma som måste genomlida detta också. Själv har jag svårt att hålla tårarna borta när mina barn lider. Nu hoppas jag verkligen att eländet får ta slut någon gång så att ni får lite lugn och ro i tillvaron. Sköt om er så gott ni kan. Kram!

Heilt spesiell sa...

Tenker på dere.

Anna-Snoddas sa...

Hoppas att allt har gått bra! Tänker på er! Kram Anna!

Carolina sa...

Många kramar!

Anna Karlsson sa...

Hej vännen!
Håller med alla föregående kommentarer, du är stark och lugn och det är tur att Emmy har dig som mamma! Vi följer er via bloggen och tänker på er. R har försökt att få tag på er men jag förstår att vi inte lyckats. Hälsa hela familjen och ta hand om dig själv oxå. Många kramar från oss R och Anna Karlsson!!!

Unknown sa...

Åh..lilla gumman. Tänker på er jättemycket!! Bamsekramar på er! Hoppas vi "ses" på msn snart!! Ta hand om er!
Kram

Unknown sa...

Hoppas få höra något snart. Orolig. Tänker mycket på er. Kram
mejla gärna nelloli@live.se