INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 3 maj 2009

äntligen nått till mig =)

ja även om det ser ut som om dom lika gärna kan vara till min dotter men guuud så sköna dom är!!!=)
äntligen gjorde jag nått till mig själv, det blev 2 par muddbyxor, gjorde först ett par rosa på test då jag som sgat aldrig gjort nått ill mej själv innan, så jag var osäker på mönstret. men dom blev kanon så jag gjorde genast ett par bruna lite mer diskreta än dom rosa =) dessa kommer helt klart att packas ner i väskan som sk ame in till sjukhuste imorrn, vet att det är väntetider överallt sen sist, o så ska jag sitta o vänta vid operationer o liknande så jag vill inte sitta i jeans. så mjukisbyxor o foppa är nerpackade!!=)

byxorna blev sådär otroligt mjuka o goa i velour och lite extra pös vid benen och jag valde att sätta dit mudd vid benslutet, suupergoa =)

6 kommentarer:

Älskade Hjärtegryn ® sa...

jättefina, jag bor i mina jag sydde åt mig själv de är verkligen sköna de där muddbyxorna :)

SiriR sa...

De ser kjempegode ut! Lykke til på sykehuset:)

Marie Frost sa...

Jag gör som Linda, jag bor också i mina! Ska sy mig ett par i brunt också, med mudd i benslutet.
Hoppas det går bra på sjukhuset!

Titti sa...

Jättefina kläder du sytt. Solhatt är ju ett måste nu

http://RamonaWallin.blogspot.com sa...

hej syster <3
jag undrar om du ar lust att sy ett par mjukisar till mej fast inte e velour, vill mera ha vanligt mjukis tyg ;D
vad kan du tänka dej att ge för dem
kram hoppas emmy gumman klarar allt på sjukhuset nu <3 ;D

dajj sa...

Ser verkligen mysiga ut!