INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 24 maj 2009

härliga livebilder =)

ja vi har vart hos mormor o morfar till barnen i helgen. o där leks det ju flitigt ute, så skönt o kunna ha dörren öppen o låta dom gå ut o in som dom vill.
nedan kan ni se lite bilder på barnen på studsmattan, den som ä mest poppis just nu.

linnea har geischaklänningen på sej... emmy har en jättefin förklädesklänning med ficka på magen, den är faktiskt gjord av ett gammalt påslakan som just mormor o morfar haft i sängen.
elias har den superfina igelkottströjan på sej, jag är grymt sugen på o göra en i andra färger och annat tryck till emmy me, blir nog inom kort.





1 kommentar:

Hello sa...

Vilken härlig helg ni verkar ha haft! Igelkottströjan är bara så supersnygg! Gör fler! :)

Får jag komma med en annan kommentar? Jag gör det i vilket fall ;) Snälla, sätt upp nät på studsmattan! Vi har i vår närhet en en fyraåring med krossat underarmsben...