INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 23 maj 2009

solhatt till sonen.

det har blivit en till solhatt till sonen me.
en i blått underbart tyg denna gång.... han blev verkligen suuuperfin den och denna blåa färgen märkte jag matchar till dom flesta andra färger.... han ville dock inte vara med på kort denna gång, kanske kommer bildbevis inom kort.


Tyg: blåmönstrat tyg från ikea. innertyg grönt från ohlssons.
Mönster: eget i stl m tror jag detta blev =)

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jättefin hatt och härligt tyg!

Det är verkligen inte alltid man får barnen att ställa upp som modeller, ibland blir det till att tokta (svenska?...nja) en massa kort och hoppas att något blir okej! =)

od Andulky sa...

Jättefin! Gillar det där tyget! Har sytt flera solhattar i det :-).

Anonym sa...

Jättefin och härligt somrigt tyg.. Måste själv ta och sy upp en solhatt.