INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 19 september 2009

set med hoodie

ja idag på morgonen blev det sytt en hoodie till elias... i favvisfärgerna...han passar så ortoligt bra i rött så då blev det en hoodie i just turkost med röda detajler.
matchande muddbyxor syddes oxå.. kunde gjort dom med röd mudd för o verkligen få en "set"känsla. men jag valde o göra dom neutrala för o kunna matcha dom med nån med hoodie kanske som då inte har rött.

behövs lite tjockare tröjor oxå i garderoberna.. inte bara "vanliga"


ja så här sitter den på. med byxorna till oxå,
först blev den alldeles för långs å jag fick sprätta o klippa av den lite, tänkte fel vid mönster tillverkningen =)

ja o såklart ville emmy oxå prova så ja då fick jag ju en luvbild me =) elias va inet på jumör för o ha luvan på sej =)
hon ska me få hoodies men först ut blev elias =)

Tyg: turkos velour från S&S. röd jersey från S&S.
Mudd: röd mudd från S&S.
Mönster: nytt egenknåpat, o ja efter lite missöden o sprättning fick jag till det kanonbra, lr vad tycks??

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättefint!

SiriR sa...

Så fint sett! Stilig hoodie:)

Emma sa...

Vilken jättefin tröja! Vad kostar en sådan om man beställer med dig? Stl 86.

Du verkar vara jätteduktig!

[ LiEmEl ] sa...

emma: en sån skulle kosta 300:-
o ja jag älskar modellen,kommer vara jätteanvbar till mina knoddar, kommer definitivt att göras i många olika färger =)
maila mig vid intresse. lelle1000@hotmail.com