INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 10 september 2009

grönt ä skönt =)

ja denna tröja älskar jag rent färgmässigt.
blev en kombo i grönt och brunt till sonen.

bruna moln i bas och randiga bruna och gröna ärmar.
o så matchande gröna byxor till såklart =)

Tyg: molntyg från jny-design, randigt tyg från e-slöjd och grön velour från mjukatyger.
Mönster: egengjorda stl 92
kommer kanske bildbevis framåt kvällen =)

9 kommentarer:

Myssel sa...

Snygg kombo!

Mimmi sa...

Åh, så fint det var att matcha molnen med det randiga. Jag har nog varit lite för feg med matchning vad det gäller molnen. Tack för inspirationen!

Daddis sa...

Jætte hærliga færger!

od Andulky sa...

Så himla snyggt!!!

JuMel sa...

Jättfint! Kul att matcha molnen med randigt, det blev hur bra som helst!

Bustråden sa...

Det blev ju riktigt bra att blanda de så!!

Hallonpajen sa...

Superläcker färgkombo!!! Tack för mer pojkinspiration!!

Hallonpajen sa...

Såg din kommentar nu förresten - har bjudit in dig till bloggen men det är väldigt mycket annat bloggande just nu och lite sybloggande...men det dyker upp emellanåt! Läs om du vill! :-)

lilla hjärtat sa...

Snyggt set, gillar kombinationen