INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 3 september 2009

molnset

ja idag blev detta set sytt till stora tjejjen här hemma.
hon villmer än gärna ha mera kjolar så då blev det en liten kjol sydd till molntröjan i turkost med orange långa ärmmuddar.

turkost o orange är verkligen suuperfint ihop.
den lilla söta kjolen. hoppas den passar jag har gjort ett nytt mönster än det innan.
hoppas hoppas.
återstår o se imorrn när hon kan testa det.
orange byxor fanns i garderoben sen innan.
perfekt!!

Tyg: turkost molntyg från JNY-design orange jersey från S&S, orange jogging från ohlsson.
Mudd: orange mudd från S&S.
Mönster: egengjorad o nu förstorade till stl 116. shit va stor hon börjar bli min tjejja =)



4 kommentarer:

Helena sa...

Fint set! Snyggt med det orangea till turkosa molntyget!

LinSar sa...

härligt set

SiriR sa...

Stilig set i herlige farger:)

malin sa...

Snyggt set! Det orangea passar perfekt till molnen!