INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 16 september 2009

hjärtan

linnea älskar sin hjärtant-shirt som hon fick i somras...
men det ä inte alltid hon vill ha en långärmad dragkedströja över så då fick hon en ny just långärmad i ett favvistyg enligt henne.

tröjan har så många färger i sej men jag valde just rosa till muddar, som jag nämnt tidigare så älskar hon rosa just nu =)
finsn många matchningsmöjligheter bland dom nysydda byxornaoxå, ljusrosa, cerice och lila, alla färgerna fisni hjärtanen i tröjan.

Tyg: hjärtantyg från S&S. rosa o cerice velour från S&S dom oxå, lila velour från ohlssons.
Mudd: ljusrosa, cerice och lila mudd från S&S.
Mönster: egna i stl 116

2 kommentarer:

Palven sa...

Tjusigt :o)

Hello sa...

Visst är det ett härligt tyg! Jag sydde en tunika i det i helgen! Fast jag tog upp det gröna i kantbanden. Alltid lika häftigt att se hur olika det blir med olika accenter!

Fick du tag på gula elefanter? Jag klipper upp biten till annat om du inte vill ha den :)