INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 14 september 2009

hjärtantunika.

det här tyget med silver o glitter i som min dotter sa i butiken, bestämde hon just i butiken direkt vad hon ville ha av det.. o ja det skulle bli en klänning..
o ja det fick hon... fast en tunika, bättre o smidigare under overallen och termobyxor o liknande som snart ska på.
hon älskar ju rosa me så det blev rosa muddar och och applikation av ett hjärta i rosa velour.
matchande rosav elourbyxor är oxå sydda =)


Tyg: vit/silvet-glitter randigt tyg från ohlssons. rosa velour från S&S.
Mudd: rosa mudd från S&S.
Applikation. rosa velour till ett hjärta.
Mönster: ja som alltid egengjorda, så kul o ha en hel massa mönster o göra av här hemma nu =)

3 kommentarer:

Helena sa...

Wow vilket fint set, det hade min tös gillat :-)

Angående Hello Kitty märket så har jag bara strukit på det och inte sytt, hoppas att det håller och klarar av ett par tvättar!

Beata sa...

O, vilken fin tröja, sa min dotter när hon såg bilderna. Jag håller med henne.

SiriR sa...

En ordentlig jentedrømmetunika!