INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 9 september 2009

elias modellar då =)

nu var det dags för elias o få ett set i moln. det blev iaf denan gång =) turkosa moln med röda muddar. matchande röda velourmuddisar till. här under kan ni även se honom modella lite =)





Tyg: turkost molntyg från jny-design. röd velour från S&S.
Mudd: röd mudd från S&S.
Mönster: egengjorda, o dom var verkligen fina på honom, han är så fin i rött o skarpa färger.

7 kommentarer:

Tosing sa...

Så fin kombination med turkosa moln och röda detaljer. Supersnygga kläder!

Hallonpajen sa...

Jättekul att få se lite pojkkläder oxå! Som pojkmamma blir man lite avundsjuk på alla fina fina tunikor och klänningar och i stort behov av inspiration till pojkar - så tack! Kanonsnygg färgkombo!!

od Andulky sa...

Så himla snyggt! Sitter perfekt på!

[ LiEmEl ] sa...

tack snälla =)
hallonpajen, håll utkik då för det kommer komma määängder med grabbkläder framöver... syr som jag nämnt upp en varsin ny garderob till barnen.... så håll utkik =)

[ LiEmEl ] sa...

hallonpajen: ser du detta =) det skulle ara kul o få komma in på din blogg=)

JuMel sa...

Super snygg färgkombo med rött och turkost! Vilken tur att jag beställt lite mer turkosa moln... Ditt tröj mönster ser verkligen toppen ut. Letar efter ett bra raglan tröj mönster men det verkar inte vara det lättaste att hitta.

Therese sa...

Jättesnyggt med rött till de turkosa molnen! Var lite inne på att göra en turkos tröja med cerise muddar, men nu kanske jag ändrar mig och tar rött istället!!