INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 14 april 2009

uppdat om emmy.

ja det händer en hel del med våran lilla tjejja, hon är bokad inför en röntgen lr ja vi ska få en kallelse inom kort och den ska ske senast tis nästa vecka, denna är till kirurgen som ska göra ett ingrepp på henne inom en mån...
hon ska alltså operaras och efter det hoppa svi på att få slippa kisspåsen o cvk... men än ä inget säkert dom vet inte riktigt vad det är som gjort atthon har stopp i båda sina urinledare på vänster sida, för hon har ju en medfödd missbildning som innebär att hon har två urinledare på vänster sida, men tills op så måste hon ha kisspåse och allt och vi åker in nu o då för omläggning av cvk:n så en hel del trippe till sjukhuset blir det och komme även var ett tag framöver.
hon är pigg och glad igen men kna inte vara på dagis pga infektionsrisken vid cvk:n o de. så hon är hemma med mej om dagarna och elias och linnea går på dagis.
ofta får dom vara lite längre lr så har vi en kompis som snällt hämtar dom oxå.... för ja rätt ofta ä vi ju på sjukhuset.

jag klipper för glatta livet då jag hinner det. beställningarna som jag har liggandes börjar arta sej,
här kommer en kappa ifrån den listan =)

Tyg: lime flodhästtyg från ikea. svart jersey från S&S till fodring.
Mudd: svart mudd från S&S.
Mönster: eget kappmönster i stl 74.

2 kommentarer:

od Andulky sa...

Skönt att hon är piggare! Hoppas att ni får tid så fort som möjligt och att hon slipper sin påse snart.
Fin kappa!

Sandra sa...

Vilken suveränt fin kappa!
Modellen såg jättebra ut.