INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 12 april 2009

påskäggspresenter

här kommer då bilder på barnens påskäggspresenter =)
det blev varsina regnbågsmössor till alla 3 barnen och sen en underbar prickig omlottklänning till linnea.
o ja såklart fick dom även godis, den stora jubla över allt och dom små jublade över tom & jerrykexen dom fick hihi.



Tyg: regnbågstyg från S&S, underbara tyget =) grönprickit tyg i form av ett påslakan från 70-talet.
Snedslå: orange snedslå från S&S.
Mönster: egna. mössa utan pös/ slimfit och omlottklänning nu så lång så att ho kan h aden utan byxor lr tights till sommaren.

4 kommentarer:

od Andulky sa...

Omlottklänningen är helt fantastisk!!

Älskade Hjärtegryn ® sa...

jättefina mössor och klänningen är helt underbar!

Heilt spesiell sa...

Kjempeflotte luer og omslagskjolen var bare nydelig!!

Madelene sa...

Lägger till dig i min lista! :0)