INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 26 april 2009

finväder = bloggtorka

ja finvädret det gör att det ekar tomt här i bloggen. jag är en sån otrolig soldyrkare så så fort den visar sej framme kan jag knappt hålla mej inne, i helgen har vi umgåtts familjen... vi har vart ute den största delen, hos mamma o dom hela lärdagen o där njuter ju baren till fullo =) gungor, sandlåda, studsmatta ja endel av alla grejer som finns där haha!!
söndagen spenderades på blomsterlander och på balkongen, vi har fått upp lite blomlådor o liknande, mysigt men inte färdigt än =)
en tavla har även skapats. hittade detta uuunderara tyg på ikea. upsspänt på en annan gammal tavla som vi inte riktigt hitta nån plats till just nu. blev en riktigt härlig färgklick som är det först aman ser när man kommer in i lägenheten. härligt, nedanför ser ni elias vid stora leksakskorgen, iförd sin fina röda elefanttröja.

jacka o mössor ligger tillkippta som ska sys imorrn om barnen tillåter.

annars så har vi fått reda på operationstid för emmy, vi läggs in på måndag om en vecka och operationen sker på tisdagen, sen vet vi inte mer, vet inte alls när vi kommer hem.


Inga kommentarer: