INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 16 juli 2008

nya byxor =)

ja jag kan visst inte hålla mej ifrån symaskinen trots målning av mamma o pappas hus nu när dom är borta osm tack för att vi får var ai deras hus lite... =) satte mej dock framför maskinerna när stora dottern var med pappa anders o fiskade o småknoddarna sov middag
resultatet blev dessa fina byxor, ä tänkta o ha till en vanlig, enkel vit lr svart tröja. gör sej bäst så tror jag.

ovan: byxorna till min tvillingkille.... ja trots att endel kanske ser det som blommor på. men jag älska dom o tror han kommer bli jättefin i dom =)
dessa går i blått

ovan: byxornatill min tvillingtjejja, dom går i orange.
ovan: matchning matchning =)

Tyg: mönstrat tyg från ohlssons.
Tillbehör: resårsnodd nertill vid benen.
Mönster: eget
Svårighetsgrad: enkelt.

Inga kommentarer: