INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 7 juli 2008

bildbevis på kaninseten till mina twins

ja ni kära bloggläsare, det ä inet det lättaste o fånga tvillingarna på kort längre då det numera ä full fart på båda två, emmy har nu sen ca 1 1/2 vecka tbx lärt sej att åla sej framåt och tom krypa fram som brorsan numera gör.... full fart med andra ord HELA TIDEN!! o snabbt går det i utvecklingen numera... dom älskar nämligen o ställa sej upp vid allt, då menar jag ALLT.... så som bord, stolar, lådor och tom dammsugaren, ja elias stod en dag uppepå dammsugaren o höll sej i röret som vi på våran kan sätta fast så det står rakt upp.... där stod han jättenöjt tills han kom på hur tar jag mej ner????=)
men här kommer iaf mina fförsök till att ta kort så ni kan få se hur fint kaninseten sitter på dom, både i modell och färger.

ovan: elias i sötminen =)
ovan: elias håller på o klättrar upp på fotografen, alltså mej =)
ovan: emmy busar för fullt
ovan: ja klättrar brorsan så är jag efter snart säger emmy.
ovan: busfia.
ja lite hum om hur kläderna sitter kanske ni får iaf=) jag älsar dom.... o dom anv flitigt kan jag lova =)

3 kommentarer:

Jes sa...

Vilka härliga bilder!! De är jättefina i sina kanin kläder:)

Mamsen sa...

Åh vad jag gillar dina sydda grejer. vilka härliga färg kombinationer. hoppas det är ok att jag har med dig i min blogglita. En sann insperationskälla är du.
ha det bra

[ LiEmEl ] sa...

OOOH TACK så jättemycket mamsens blogg... såklart du får ha med mej på din blogglista... bara kul o få inspirera.