INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 19 juli 2008

beställda väskor

ja jag har ju fått en best på väskor till mina syskon, det ä dom själva som bestämt tyg o allt så jag skulle bara sy dom i stort sett =)

så här blev resultatet, o dom blev jättenöjda. dom ä i stl som en strandväska ungefär. dom får i en handduk, necessär och bikini i o sen lite plock =)

ovan: båda väskorna i solljuset.
ovan. min minsta syrras väska
ovan: min största lillasysters väska =)
Tyg: tyg som går i vitt/grått/rött och Brunt/svart/orange från ohlssons, även helsvart innertyg frn ohlssons.
Snedslå: orange och grå snedslå från Husqvarna butiken.
Mönster: eget
Svårighetsgrad: simpelt o nu fick jag iordning på hörnen ordentligt, men vet inte riktigt vad jag gjorde annorlunda nu mot förra gången, då tyckte jag det var så krångligt men inet denna gång, skönt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka snygga saker du gör!

Jag har en liten utmaning till dig på min blogg :-)

/Maria med Mysungar

sygryn sa...

Fina väskor! Jag hittade till dig via mysungar. Kul, för du har en väldigt fin blogg!