INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



fredag 17 september 2010

snabb mössa

jag kom ju på sent igårkväll att skulle emmy ha sin nya fina kappa på sej idag till läkarbesöket så hade hon ju ingen passande mössa, ja då blev denna till =) jag tänkte först bara ha en enkel vit men ville ha "nått" mer =) visste inte vad först bara men sen kom jag på idén o trycka med små bokstäver...
SÖTNOS
den blev så enkel och väldigt fin me sin lilla text på ena sidan framtill.

missa kameran idag, så inag livebilder idag men det kommer.

o idag var ingen rolig dag, ni som följt bloggen ett tag vet att jag var inlagd länge med minsta dotter för ca 1 år sen, hon fick en urinvägsinfektion som gick upp i njuren o förstörde =(
idag var det tänkt att det skulle vara uppföljning med en massa stora undersökningar men iom allt som hände henne då för ett år sen... nålar, felstickningar och operationer så är hon sååå läkarrädd, så dom valde o ställa in undersökningarna idag, efter att hon totalt livrädd tom vägrade släppa mej för o väga sej, o paniken kom redan hemma när vi satte emla-plåstren =( så istället blir det i nästa vecka med narkos, så hon slipper ha mer dåliga upplevelser i vården.


2 kommentarer:

Aggedesign sa...

Fin mössa, hur och med vad trycker du?
Tråkigt med hennes rädsla, kan va svårt o få bort....
Hoppas det går bra nästa vecka då :)

[ LiEmEl ] sa...

just din här trycker jag med små bokstavstämplar i gummi från timarii. har haft dom till scrapbooking innan =)sen textilfärg från panduro =)