INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



söndag 12 september 2010

kaniner med farfarsfusk =)

denna tröja gjordes för ett tag sen men har bara inte blivit bloggad om då den oftast ligger i tvätten, det blev verkligen en favvis här hemma!!
jag testade mej på o göra en farfarsknäppning, fast dock fuskvariant... jag har haft köpta tröjor med farfarsknäppning menman anv dom ju aldrig, man knäpper ju aldrig upp dom...
så jag gjorde en som inte går att knäppa upp helt enkelt därav "fusk"

just det här gula tyget med bruna kaniner gjorde sej verkligen bra till just en sån här tröja... tycker ni inte??



min lilla kille som inte är så liten längre för den delen ville den hrä gången inte var amed på kort riktigt så en perfekt modell bild blev det inte =) menmen,

7 kommentarer:

jenny sa...

Jättefin! Du syr verkligen fina kläder.
-jenny-

Smilla sa...

Hittade din blogg idag och vad mycket fint du syr!
Ap-trikån som du har sytt två klännignar i har jag också, dock hade jag inte alls tänkt på mudd i ceris och gammelrosa, det var ju jättesnyggt! Jag hade fastnat i marinblå eller begie-tänket.
Kikar snart in igen!

Smilla sa...

Glömde: jag hoppas det är okej att jag lägger till din blogg på min bloggföljar-lista.

[ LiEmEl ] sa...

tack för alla värmande kommentarer...härligt att få responsen.
smilla: såklart det är ok =)

Fangoria sa...

Du har rätt! Det där tyget passar verkligen perfekt till farfarsmodell, tröjan blev ursnygg!

BamBuu sa...

Jättefin tröja!

Monica sa...

Ojoj..det var jo så smart!! Digger slike trøyer, men knapper heller ikke opp, så dette var lurt...må prøve meg på en slik! :)