INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 22 september 2010

favorit i repris =)

ja ibland syr man grejer som blir stora favoriter, detta är ett sånt set.
sytts tidigare =)


Uggleklänning i gröna toner med rosa muddar och matchande velourtights.

4 kommentarer:

OYB sa...

Jättefint set! Skönt när man hittar favoriter ;-)

Smilla sa...

Lika fina nu som sist.
Därmot måste jag fråga, jag har inte sytt veluortights och därför undrar jag om du använder samma mönster som till vanliga tights?
Jag är rädd att veluortights blir säckiga men jag hoppas att jag har fel :)

Anonym sa...

Längtar tills det dimper ner här i brevlådan! /Teres

katta sa...

Det där var ju galet snyggt, älskar färgkombon:)