INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 7 februari 2009

vagnväska och matchande blöjfodral

ja en gammal klasskompis som nu ska ha barn snart ville jättegärna ha en liten coolare vagnväska än den hon redan köpt av den traditionella sorten =)
visst sa jag och denna kom till. samma modell som jag har gjort till mig HÄR och den anv flitigt på vagnen och även som vanlig handväska kan jag lova....
blev ett matchnade blöjfodral oxå.
jättehärligt multifärgat "ytter"tyg och matchande rosa innertyg.

gjord med flärpar med tryckknappar för att stänga till väskan lite och även flärpari sidorna, precis som på min så man lätt kan sätta fast nycklar lr liknande så man lätt hittar dom.

ovan: hängande på vagnen. linneas vagn för o demonstrera =)

ovan: det ihopvikta blöjfodralet.

ovan: det uppvikta blöfodralet, sytt med rosa innertyg så det matchar perfekt =)
ovan: hela setet, jättefint =)
ovan: ja o nått så här hänger den över axeln. jättebekvämt o stor o rymlig som handväska om man så vill.

Tyg: multifärgat tyg med svart bas från ikea. rosa bomullstyg som foder från ohlssons.
Tillbehör: tryckknappar från S&S.
Mönster: från en kompis som oxå vilel ha en bättre vagnväskA =) o definitivt snyggare än dom i handeln.

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättefin väska och fodral!!!

Heilt spesiell sa...

Kanonflott!Så flink du er!

Anonym sa...

Jag skulle så gärna vilja ha måtten på väskan, min väska är så opraktisk, Eftersom det går att förlänga handtaget och när jag hänger den på handtaget så glider den ända ner till marken, snacka om frustrerande! ngt förslag på tutorials på någon blogg ? desperat är man ju MVH Esin esin19832009@hotmail.com