INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



lördag 28 februari 2009

ny omlottklänning =)

ja ni efter att jag återigen såg hur bra just denna klänningsmodell sitter på min dotter, o ja verkar sitta på alla för min minsta dotter har en även hon =)
så kunde jag ju inte annat än o bli sugen på o sy ännu en till =)
just detta tyg har linnea även i inredningen i sitt rum hihihi och jag köpte då lite extra tyg till en tavla och sen ännu mera just till tanken kläder...och en sån här klänning, men sen har det nu legat sen innan jul och flytten och allt men nu kunde jag inte hålla mej ifrån det längre!!


Tyg: geishatyg/flicktyg från ellos, nu slutsålt såg jag =( men jag har lite kvar =)
Snedslå: svart snedslå från S&S.
Mönster: eget och nu förstorat från tunikalängden i förra inlägget HÄR. til klänningslängd så hon till sommaren kan ha den enbart lr med leggins under, och självklart går det att anv redan nu med byxor eller tights under.

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättesnygg!! Älskar tyget!

LinSar sa...

Fin!!Jätte snyggt tyg

Therese sa...

Vilken fin klänning! Man blir glad bara av att se den på bild, kan tänka mig vad fint det blir när en söt liten tjej fått den på sig =)
*kram' Tea