INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 18 februari 2009

nytt kanintyg + färgat sådant =)

jag fick i dagarna nytt kanintyg från jny-design. denna gång var det bevit botten med cerica/hallonröda kaniner, en omgång åkte direkt in i tvättmaskinen för en färgning, blev en härligt ljus turkos nyans, härlig kontrast mot kaninerna... och en härlig färg nu till våren sommaren =)

5 kommentarer:

Roblin sa...

Vad snyggt det blev färgat! Är inte riktigt förtjust i original-offwhiten men det turkosa blev superfint!!

Mimmi sa...

Vill ha, vill ha!!! De turkost färgade var ju helt underbara!!!!!

Vad har du använt för färg och vikt vid färgning för att få den så ljus och härlig?

Tycker dessa rosa kaniner är en riktig utmaning att matcha för att vara unisex, jag har tänkt på både turkost och limefärgad mudd.

od Andulky sa...

Jättefint!! Blev också sugen :-)

Heilt spesiell sa...

Knallfint!!Både orginalen og det farga.
Vet du om det snart kommer flere farger med kanin-tøy man kan bestille? De er jo bare sååå flotte og jeg har veldig lyst på det som tidligere var i gul/sennepsgul i bunn.

Madebycarran sa...

åh, det turkosa blev ju tokfint!!! Är ju snyggt både till kille & tjej...