INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 23 februari 2009

omlotthoodie

ja idag blev det en omlotthoodie sydd.
i underbar brun färg med avbrytande rött som kanband, foding av luva och sen stjärnaplikation i mitten bak =)

visst blev det en underbar färgkombo, rött o brunt!



Tyg: brun velour från ohlssons. röd jersey till fodring av luva från S&S.
Mudd: röd mudd från S&S.
Applikation: röd velour från S&S.
Mönster: egengjort.

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Jättefin! Härligt med rött och brunt!

Heilt spesiell sa...

Den var sinnsykt fiiin! Helt nydelig fasong og farger.Me like!

OttoPippi sa...

Me Löv! Stjärnan i ryggslutet är jättenajs!