INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 18 februari 2009

dagisväskor

ja det var då dags för emmy o elias att få sina dagisväskor. jag har ju gjort en innan till linnea, går att se HÄR.
denna gång blev det en varsin till twinsen i röda resp lime flodhästar med matchande randigt innertyg. blev suuuperfina. o nu innan har jag kört med en annan gemensam väska till dom men lättare för personalen när dom har en var, till snutte, tutte och extrakläder o liknande.



Tyg: röda och lime flodhästar, matchande randigt till båda färgerna allt från ikea.
Snedslå: vit snedslå från s&s.
Mönster: eget men utgått från knåparmoderns väska som numera finns i stort sett alla sybloggar, men jag har ändart lite så ja nu är jag nöjd =)

Inga kommentarer: