INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 18 november 2008

stjärnmössor

julklappar till ett syskonpar =)

fina rosa baggymössor med bruna stjärnor på. jag älskar dessa mössor....





Tyg: rosa trikå från ohlssons
Textilfärg: brun och svart textilfärg för rätt nyans brun och inte rost som den bruna ä från början =)
Mönster: eget baggymössmönster stl 52/54

5 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhhh vad fina!!!Kram Lotta

Linda Muhr sa...

Gud så fina, gillar att den rosa färgen är så ljus och att du gjort den bruna mörkare!

Kan man få se närbild på dina namnmärken, tror inte jag har sett dom innan..mina är på väg och det ska bli så kul att namna det man gör, även om mitt inte är så fint som ditt! ;)

Kram Linda

OttoPippi sa...

Vilka fina julklappar som säkerligen kommer att uppskattas!! Måste bara fråga dig: Har du gjort stjärnmallen som du trycker??? Eller är det en köpt stämpel?

Kram från mig!

[ LiEmEl ] sa...

taaack =)
muhren: visst kan du få se mina namnband. jag kan ta kort o lägga ut i bloggen..dock har jag bara en variant hemma för tillfället..
ottopippi: ja jag gör alltid egna "mallar" klipper/skär ut varje gång jag gör nått nytt, så unika blir dom men jag har en jag går efter =)
så inget köpt här inte =)

♥Ida♥ sa...

jätte fint tyg.. snygga mössor.. =)