INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 13 november 2008

mera mössor =)

ja jag är mössgalen... =)
jag kan inte sluta sy mössor gillar att ha i olika färger o mönster, och gillar att ha många att välja på så flera kommer det bli =)
här under en i rosa/lila nyans med svarta stjärnor är gjord till att matcha stora dotterns fleecefodrade galonset.
den andra testade jag bara färger på och jag blev kääär. så underbara färgerna blev ihop, agua jersey med limegröna stjärnor, nån mer som gillar =)??


Tyg: rosa/lila jersey och aqua jersey från S&S.
Tygfärg: svart och limegrön textilfärg från panduro.

8 kommentarer:

Anna-Snoddas sa...

Jättehärlig kombination!

Anonym sa...

Åh vad fina! Turkos och lime var ju fantastiskt fint ihop. Vilken limefärg har du? Jag har en lime från Panduro och jag tycker den täcker så dåligt på allt som är mörkare än vitt typ.

♥Ida♥ sa...

ååh så fina.. e så avis på de fina mönstret du har.. =)

OttoPippi sa...

Vad kan man säga? De är helt enkelt lika underbara som de förra :-)

Linda Muhr sa...

Underbara mössor, vart kan man hitta ett mönster på en så mössa?

Mvh Linda

Unknown sa...

I love it!! Vad har du för någon stjärna att trycka med? Något hos panduro? En som tänker härmas här...

[ LiEmEl ] sa...

tacktack tack ha jag ä kär i dessa mössor =)
maria: jag anv mej oxå av panduros helt vanliga textilfärg, den ä väldigt blaskig mot dom andra men den täcker br apå ljusare färger endå... som denna aqua färgen =) lycka till!
nelloli: jag har ingen stämpel lr nått sånt jag anv mej alltid av plast och stöpplar tycker det resultatet blir bäst =) så en helt egen stjärna utklippt i plast är vad det är =) lycka till.

Strömming sa...

Riktgt fina mössor!