INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 11 november 2008

elefantklänning

ja min dotter har ett tag nu velat ha en elefantklänning.... så nu slog jag slag i saken. denna första klänning, för ja det var bara första blev i enkelt brun med vitt kantband... har ett set i tankarna som jag hoppas kunna förverkliga inom kort =) det med andra elefanter.

ovan: enkel elefant klänning i enkel A-linjeform.
brunt elefanttyg med vita kantband. simpel och fin!!
ovan: linnea står modell i sin nya klänning.
ovan: ja ännu mera modell bilder =)
ovan: sweety!!
ovan: sitter o kika in mej nu när jag lägger in bilderna i bloggen =)
under har hon just vid detta kort kläderna som hon hade på dagiset idag... bruna velourbyxor gjorda av mej och en köpt tröja.
Tyg: brunt elefanttyg från jofotex.
Mudd: vit mudd från S&S, till kantband i hals och ärmslut.
Mönster: egenknåpat nu på morgonen när linnea var på dagis och twinsen lekte bra själva =) skapligt nöjd, jo visst ä jag nöjd, en modell på klännig men jag kommer göra ändringar hit o dit för o få den lite annorlunda oxå =)

2 kommentarer:

PajaS sa...

Något så söt liten jänta! Och jättefin klänning också =)

Anonym sa...

vilken söt klänning, tänk om man själv kunde sy och vara så påhittig och pysslig som du :-)