INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



tisdag 11 november 2008

bildbevis på mössor

ja snön som kom den fick inte ligga kvar tyvärr... synd då jag älskar vinterlandskapet....
men graderna dom håller sej neråt iaf, så vintermössan den anv flitigt.
här nedan kan ni se lite bildbevis på hur mössorna sitter på mina knodds.

ovan: hela familjen på väg till dagis. lr ja alla utan pappa då =) o det ä bara nea som ska till dagis.
linnea har sin landskapsmössa/sagomössa på sej idag.

ovan: emmy sin fina elefantmöss med knyte under halsen så den får sitta kvar ordentligt.
ovan: glad skit när hon får vara med på kort =)
ovan: elias tycker inet det är kul o sitta i vagnen nu när han kan gå så han fick komma upp en stund o gå. här i sin elefantmössa, även den med knyte under hakan.

1 kommentar:

Martina sa...

Jättebra passform, superfina.