INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



onsdag 12 november 2008

stjärnmössa

ja jag har ju tryckt på mina baggymössor så varför inte göra det på vintermössan oxå =)
just denna gång blev det en orange mössa med röda stjärnor, så den ska matcha vinterjackan som är röd och kommer från polarn och pyret, kommer bli så fin till den!!





ja jag gjorde även en med tryck i form av en bil till kusinen till linnea.


Tyg: orange och svart jersey från S&S. svart och röd fleece från S&S.
Textilfärg: röd och sen vit blandat med det mesta för o få till den ljusa limefärgen till bilen, som ska matcha en didriksson jacka =) textilfärgen kommer från panduro.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin kombination med orange och rött.

OttoPippi sa...

Wow!!! helt underbar!! Både i färger och modell!! Din lilla tjej är dessutom lika söt som vanligt :-)

Bobo/Rumba de kransen sa...

Åh, vad fin den med stjärnor på är! Den tyckte jag mycket om!

Lotta Sultan sa...

fina mössor du gör!