INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



måndag 1 februari 2010

body/byxa stl 44

guud så snabbt man glömmer hur smått stl 44 verkligen är. o dessutom hur små mina knoddar var när dom föddes... hittade då 44 kläder i butik men guuud så stort det var!!
synd att man inte sydde redan då, tror jag nämnt just den meningen tidigare =)

här är ett sytt set i stl 44 iaf =) o så litet o inte så liiiite sött är det heller =) underbara moln.

ännu saknas knappar men ska dit imorrn, bara ihopnålad just nu.


Tyg: rött molntyg från JNY-design röd velour från S&S.
Mudd: aqua mudd från S&S.
Mönster: egengjorda till båda.

8 kommentarer:

Sandra sa...

Vilka söta!
Kul med lite färg till de små, annars finns det väl mest kläder i tråkiga färger att köpa.

Ahlard sa...

Grymt sött!

od Andulky sa...

Så sött!

Fangoria sa...

Åh så underbart sött!

Nette/Rostis sa...

iik, finns det så små barn?? :) mina har varit 56:or från början, och även det en svinnande liten tid (en vecka ungefär) men jättesöta kläder!!

Heilt spesiell sa...

Så nusselig!

Anonym sa...

Vilka jättefina grejor du gör...

Anonym sa...

Åh, vad fint! Om jag vill ha detta i stl 80 vad kostar det då??
MVH/ Jossan