INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 4 februari 2010

en liten jeansklänning

en enkel a-linjeformad klänning i underbart skön o mjuk jeans. piffade upp den lite med fickor i avbrytande färg, just rött o marin(jeans) passar ju så bra ihop, men kan defenitivt tänka mej denna klänning fats med retrofickor oxå =)

den ser inte så mycket ut för världen när den bara ligger på golvet men den blev uuunderbart fin på min tejja som älskade den =)






Tyg: jeans från stuvarna på ohlssons. rött kanintyg från åhlens.
Snedslå: röd snedslå från S&S.

10 kommentarer:

OttoPippi sa...

Den är UNDERBAR!!! Jättefn i all sin enkelhet! Tycker att fickorna är hur tuffa som helst :-)

Junebacken! sa...

Jättesöta, både klänningen och dottern. =)

Katharina sa...

Väldigt snygg! Fickorna är ju suveräna! Åh vad sugen jag blev på att göra något liknande. Jätteinspirerande att se!

SiriR sa...

Fantastisk søt både datteren og kjolen!!

lilla hjärtat sa...

Så fin på en så söt tjej

Fangoria sa...

Åh den är ju verkligen hur fin som helst!

Anki sa...

Så himla fin! Superläckra fickor. Blir sugen på att testa men det ser svårt ut med just fickorna...

Jes sa...

Gud vilken söt klänning, snygga fickor, och modellen va super fin.

Emma sa...

jättefin! Vad kostar en sådan att beställa?

Mvh/Emma

[ LiEmEl ] sa...

taaack snälla för alla fina kommentarer.
o emma maila mig på lelle1000@hotmail.com så ska vi se vad vi kan göra =)