INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 25 februari 2010

fortsättning på dockhuset...

ja renoveringen av dockhuset fortsätter när tiden ges =)
med tre barn finns inte alltid tid till sånt här minipyssel...
men rummet ni ser här precis under är ju sen innan klart men en ny "hängstol" har kommit in =)
men sen har mittenrummet nere blivit klart, det me trappan i. fortsatte me den prickiga "tapeten" som finns på några väggar i stora rummet uppe.

nea tyckte att en brasa ser ju ut som den här.. ja så just nu står det en ljusstake med ett batteriljus nere i hallen =)
så nu är det köket och badrummet som är kvar. dottern vill ju ha rosa i alla rummen men jag hittar inga bra papper häromkring numera, måste se vart jag kan hitta det.
o ja sen saknas ju fortfarande möblerna =)

5 kommentarer:

Åsa Tidqvist sa...

ååh vad fint du gör! jag gjorde i ordning ett "dockskåp" av ett gammalt tvättskåp till min dotter och det var så roligt!

Anonym sa...

Vilken cool inredning. Ser fram emot fler bilder allteftersom arbetet fortskrider...

Camilla sa...

Det blir super fint!!! Jag följer renoveringen med spänning.... Kul med ett dockhus som ingen annan har!

alex sa...

Hej! Jag har ett likadant dockhus. Fasst nu är jag ju snart 13 så jag leker inte i det. I sommras har jag försökt att tapeseret men har inte gjort klart en. Fint det blev! En fråga bara gör du möblerna själv?

alex sa...

En sak till. Var det orange ludd på golvet som du fått skrapat av? Så är det på min men jag får inte bort det! Vet du hur man ska göra?
Skriv gärna svar på min sida.
allteleallt