INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 11 februari 2010

byte med djungel inblandat =)

jag har en gång tidigare gjort ett byte med Fante,
nu var det dags igen =)
hon skrev o frågade mej om jag hade lust o göra ett litet byte, där hennes son fick en djungeltröja med min egenfärgade turkosa mudd.
själklart ställde jag upp på det, i byte ska jag få välja tyg, o tygtokig som jag är så passar det mej ypperligt!!=)
under mailkontakten kom det fram att hon även ville ha ett par svarta neutrala muddbyxor, det var ju just mitt byxmönster och byxor det förra bytet handlade om.

så här har ni det honville ha, hoppas sonen gillar djungeltröjan lika mycket som min son gillar sin.

o så härligt det var att ta kort på just djungel när solen lyser in genom fönstret och gör att det kan knäppas utan blixt för en gångs skull, var ett tag sen nu. blir såå myckst fina färger, "rättare" färger =)


2 kommentarer:

fante sa...

Oj, oj, oj vad det här blir bra :-D

JuMel sa...

Fina kläder, kul med ett byte! Ser att du har en Pfaff Hobbylock 2.0 och eftersom jag funderar på att köpa en sån så undrar jag om du är nöjd med din? Är den lätt att trä, använda och syr den fina sömmar? Saknar du något på den maskinen?