INTRESSERAD AV NÅGOT??

Jag syr alla mina barns kläder men vill kunna sy mer utan att får barnens garderober att svämma över =) så ser du nått du gillar hör av dig till mig på
lelle1000@hotmail.com
Jag syr mer än gärna upp på beställning.
Kanske du ser nått du gillar men vill ha det i andra färger/tyger/stl, det fixar jag.
Du har kanske tom egna idéer om kläder/modeller; maila så ska vi se vad vi kan ordna, det går säkert att förverkliga.

kika gärna in i TYGBLOGGEN och se vad för tyger som finns hemma.
eller LiEmEl-butiken, där finns redan uppsydda plagg till salu.



torsdag 18 februari 2010

en chokladtårta.

ja ingen nytt i klädsömnad men en tårta bev sydd idag... dottern hade önskemål om en hög tårta,
detta blev reslutatet =)
en chokladtårta med jordgubbsglasyr. blommorna skulle sitta där, det tyckte hon var fint på dom små.


Tyg: brun velour från S&S, rosa velour från ohlssons.
Tillbehör: vita blommor från timarii.
Mönster: egengjort... det är kul o komma på olika bakelser o göra i velour. kommer komma fler.

6 kommentarer:

Sandra -Vildkatten sa...

Mmmmm ser smarrig ut

Marie sa...

yummy ! Såg faktisk veldig godt ut! God ide!!

Åsa Tidqvist sa...

jättefin tårta! vad glada dina barn måste vara för allt du "bakat" nu! ;)

SiriR sa...

Nam, nam, så lekker den ser ut:)

Camilla sa...

Kanon fin tårta! Du är verkligen duktig på att sy. Har själv precis starta en liten syblogg. Tycker att det är roligt att titta in på din blogg och se vad du gjort!

NorppaStiina sa...

Mums! Ser härligt ut!